logoo1

دپارتمان BTL - پروموت

درباره شرکت

آژانس تبلیغاتی رِنکو

گروه تبلیغاتی رِنکو با برخورداری از 10 سال سابقه درخشان، به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه تبلیغات شناخته می‌شود. تامین و اجرای نیرو های کار آمد در زمینه پروموت و سمپلینگ، تعیین استراتژی جهت بالا بردن فروش، مدیریت و کنترل دقیق نیروهای میدانی، برگزاری کلاس های آموزشی دانش محصول و soft skill training ، ارائه انواع گزارشات فروش، عملکرد میدانی نیروها و بررسی رقبا از جمله خدماتی است که توسط دپارتمان ساخت و تولید رِنکو ارائه می گردد.

استفاده از خدمات BTL می‌تواند به شناخت بهتر برند، افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش کمک کند زیرا این خدمات با شناخت مستقیم از مشتریان و تعامل نزدیک تر با آن‌ها همراه است.

پروموشن

پروموتر کیست؟

پروموتر (Promoter) به فردی گفته می‌شود که کار پروموشن (Promotion) یا تبلیغ و ترویج را انجام می‌دهد. این فرد وظیفه دارد یک برند خاص را به مشتریان بالقوه معرفی کند، محصولات مختلف آن برند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک را نشان بدهد و پاسخگوی پرسش‌های مشتریان باشد. پروموتر تلاش می‌کند بازدیدکنندگان را به خرید یک کالا از برندی خاص ترغیب و توجه آن‌ها را به سمت این گزینه‌ها جلب کند.

پروموشن

آیا پروموتر ها فقط در فروشگاه‌ها و مارکت ها فعالیت میکنند؟

خیر . پرومتر فردی است که در تبلیغاتی که نیروی انسانی در آن حضور داشته باشد میتواند کار آمد باشد.

گاهن کپمین های تبلیغاتی زیادی را در مراکز تفریحی یا مال های تجاری بزرگ چه به صورت ثابت یا میدانی با لباس فرم های برندینگ یا ظاهر های معمولی پشت کانتر های تبلیغاتی دیده اید .فرد پرومتر در هر مکانی استراتژی تبلیغاتی برند را اجرایی میکند این امر هیچ محدودیت اجرا در کار پروموتر ایجاد نمیکند

تفاوت پروموتر و کارمند فروش چیست؟

کارمند فروش همان کارمندی است که وقتی وارد یک فروشگاه می‌شوید از او راهنمایی می‌گیرید یا برای انتخاب به کمک شما می‌آید. در چنین شرایطی شما آشنایی قبلی با برند دارید.

وظایف یک پروموتر گسترده‌تر از یک کارمند فروش است. پروموتر وظیفه دارد حتی افرادی را که با محصولات آشنایی قبلی ندارند، به سمت برند جذب کند و آن‌ها را به خرید و امتحان محصولات ترغیب نماید. در واقع اصلی‌ترین وظیفه پروموتر فروشگاه، تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه است و او این کار را به کمک ارائه نمونه‌ها، بروشورها و توضیحات تکمیلی انجام می‌دهد

پروموتر فروشگاه زنجیره ای کیست؟

پروموتر زنجیره ای کیست؟

جواب این دوسوال رو میشود این طور بیان کرد، پروموتر فروشگاه زنجیره‌ای کسی است که در یک فروشگاه زنجیره‌ای(هایپرمی/شهروند/رفاه و‌…) حضور دارد این حضور میتواند به صورت تمام وقت یا نیمه وقت باشد محصول موردنظر را پروموت کند. احتمالا بارها افرادی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیده‌اید که در گوشه‌ای، یک محصول مشخص مانند نوشیدنی خاصی را معرفی و شما را به امتحان کردن آن و خریدن این محصولات تشویق می‌کنند.

هدف اصلی پروموتر فروشگاه زنجیره‌ای، آشنایی مشتریان بالقوه با یک برند مشخص و محصولات آن و در نتیجه افزایش فروش آن کسب‌وکار است

پروموشن

تفاوت سمپلر و پروموتر چیست؟

سمپلینگ  یکی از روش‌های جذب مشتری است. در این روش نمونه‌های کوچکی از یک محصول (اشانتیون) در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد که میتواند این محصول خوراکی قابل استفاده در لحظه باشد یا تراکت یا ماکتی کوچیکتر از محصول باشد ؛ با این هدف که کیفیت بالای محصولات بد از تست آن یا حس خوب و رضایت بخشی از آن بتواند از مصرف‌کنندگان، مشتریان دائمی بسازد.

سمپلر به فردی گفته می‌شود که این نمونه‌ها را با هدف بازاریابی تبلیغاتی در اختیار افراد قرار می‌دهد. سمپلینگ یکی از زیرمجموعه‌های پروموشن است و یکی از روش‌های کاربردی آن محسوب می‌شود. بااین‌حال هزینه قابل توجهی برای برندها دارد. بنابراین این روش باید حتما با برنامه‌ریزی قبلی و به‌شکل هدفمند انجام شود و برند ها هزینه سمپل اجرایی و حجم آن را از قبل محاسبه نمایند 

پروموتر (Promoter) به فردی گفته می‌شود که کار پروموشن (Promotion) یا تبلیغ و ترویج را انجام می‌دهد. این فرد وظیفه دارد یک برند خاص را به مشتریان بالقوه معرفی کند، محصولات مختلف آن برند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک را نشان بدهد و پاسخگوی پرسش‌های مشتریان باشد. پروموتر تلاش می‌کند بازدیدکنندگان را به خرید یک کالا از برندی خاص ترغیب و توجه آن‌ها را به سمت این گزینه‌ها جلب کند. 

پروموشن

شرح وظایف پروموتر

پروموتر وظایف متفاوتی را به تناسب نوع شغل خود نسبت به نوع محیطی که در آن پروژه اجرا میشود دار؛ به عنوات مثال پروموتر فروشگاهی باید با لباس فرم اداری مخصوص اون فروشگاه حضور داشته باشد .تایم ورود و خروج نیرو در فروشگاها ثبت میشود .به طور کلی چهار چوب قوانینی رو برای پروموتر در داخل فروشگاه های زنجیره ای رقم میخورد اما می‌توان به‌طور کلی این وظایف را در موارد روبه‌رو خلاصه کرد

( این تکنیک ها میتواند شامل دیالوگ خاصی در مورد محصول باشد که اثر تاثیرگذاری زیادی روی مشتری داشته باشد)

روند اجرایی

نحوه انجام پروژه ها توسط رِنکو

تماس و مشاوره

عقد قرار داد

انجام پیش طرح

تایید و انجام

تحویل پروژه و پشتیبانی

برای اطلاع از خدمات و مشاوره دقیق با ما تماس بگیرید یا با پر کردن فرم تماس منتظر تماس تیم رنکو باشید.

تیم ما اعضای با تجربه و متخصصی دارد که آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما  و ارائه بهترین مشاوره ها هستند. 

 قبل از امضای هرگونه قرارداد، تمام شرایط و جزئیات مربوطه به شفافیت کامل برای شما توضیح داده می‌شود. ما برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریانمان، تمام توان خود را به کار می‌گیریم و همیشه در تماس با شما خواهیم بود تا از رضایت شما اطمینان حاصل نماییم. اعتماد شما به ما بسیار ارزشمند است و ما به دنبال برقراری روابط حسنه و موفق با شما هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، لطفا با ما تماس بگیرید، همواره آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به شما هستیم.

 
 
 

بعد از صحبت های کلی و دریافت نیاز ها و خواسته های شما طرحی به عنوان پیش طرح ارائه شده و پس از مشورت دوباره با شما اصلاحات لازم و تغغیرات مورد نیاز انجام میشود.

پس از انجام اصلاحات لازم و مشاوره و صحبت درباره پیش طرح و طراحی دوباره و تایید شما 

فرآیند طراحی نهایی شروع و انجام میشود تا به نتیجه مطلوب شما برسیم.

تحویل طرح نهایی انجام میشود و خدمات پشتیبانی نسبت به نوع خدمات ارائه میشود.

تیم رنکو از ابتدا تا انتهای کار همراه شما خواهد بود.

در حافظه موقت کپی شد